Top Sport

Невкусната фудбалска кампања на „Мастеркард“

Гигантот „Мастеркард“ се најде во невообичаена позиција да се извинува за својата кампања, откако вети дека ќе донира 10.000 оброци на гладни деца во Јужна Америка и на Карибите за секој гол постигнат на СП од страна на аргентинската ѕвезда Лионел Меси и бразилскиот ас Нејмар.

Според многумина невкусно е што компанија со толку средства, ја прави зависна врската меѓу постигнување на голови со својата „добротворна“ работа.

Ова не му се допаѓаше ниту на бразилскиот селектор Тите пред мечот со Хрватска.

„’Мастеркард’, ќе ви кажам нешто. Донацијата е убава работа. Прекрасна и голема. Но, би бил голем гест ако давате храна ако било кој играч на Аргентина и Бразил постигне гол. Фудбалот е тимска игра и вакви гестови се фрустрирачки. Тоа е мојот совет“, изјави Тите.

Дел од коментаторите на Твитер го споредија гестот со филмскиот хит „Hunger games“, a други оценија дека е посебно саркастично за голманите, кои ако одбранат некој удар на двајцата фудбалери, всушност оставаат деца без потребниот оброк.

Scroll to Top