Тотенхем повторно беше мета на шеги на социјалните мрежи, откако лондонскиот клуб објави дека „Дјулукс“ (Dulux) компанијата за производство на бои е нивни нов „официјален спонзор за бои“.
По ова, компанијата, чија маскота е едно прекрасно кученце, тргна во брутална Твитер „војна“ со клубот. На шега дека е време да се „обои кабинетот со трофеи на Спарс“, тие вратија со фотографија на празен кабинет, а потоа посочија дека кученцето можеби би било подобро како централен бек на клубот.
Getting mugged off by the Dulux dog after announcing them as a sponsor on Twitter is a new low for Tottenham pic.twitter.com/m0YFHfxXXn
— Tom Scholes (@_TomScholes) April 15, 2021
На крајот, на прес-конференција на Жозе Мурињо се случи и најсмешната случка, кога тој, како познат љубител на кучиња реагира на новиот спонзор, и португалскиот стручњак едноставно не знаеше како да одговори, прашувајќи ги своите помошници: „Што е тоа“?.
“Are you a fan of the old English Sheepdog… your new club sponsor?” ?
? https://t.co/V8bmdKxf3I pic.twitter.com/ayURl61iIY
— Hayters TV (@HaytersTV) April 15, 2021